Povijest

1960 - ete To je vrijeme kad smo se pojavili, u kupaonici s kadom ispunjenom s formulom koja je postala prvi, inovativni samo-sušeći proizvod za autopraonicu. Mi smo uzeli vrhovni položaj na tržištu gotovo odmah, opskrbljujući proizvodima za skidanje laka i poliranje, auto dilere i garaže.

1970 - ete legendarni i slavni "Diamantplast" je oformljen, prvi lak za nadzorne ploče, a tvrtka je nagrađena prestižnim "Apollo d'Oro", Oscarom poslovnog svijeta. Ovo desetljeće je vidjelo prve kataloge proizvedene i mi smo se razgranali za opskrbu motociklističkog i brodskog sektora stvarajući neke muli-funkcionalne proizvode. Uspješna tvrtka prelazi u Limbate Glavni ured. Planiranje i proizvodnja za naše kapilarnu prodajnu mrežu dobiva u tijeku. To je još uvijek glavno uporište naše poslovne strategije i danas, prava "dodatna vrijednost" i životna krv koja će biti zajamčena i poštovana.

1980 - MA-FRA počinje svoju suradnju s Peugeot Italia, opskrbljujući sve profesionalne i "uradi sam" proizvode. Ova suradnja potiče prilagođene MA-FRA - Peugeot kataloge. MA-FRA je prvi u profesionalnoj automobilskoj industriji proizveo sprejeve potpuno bez chlorofluorocarbona (zagađujući plin koji šteti ozonskom sloju). To vodi do MA-FRA "zelenog stila života" za pro-aktivnu zaštitu okoliša.

1990 - ete Proizvodnja počinje za deterdžente bez alkylphenola. Ekološka "Eco spray" linija, koja se sastoji od sprejnih limenki sa punjivim komprimiranim zrakom, se stavlja na tržište. MA-FRA počinje svoju suradnju sa najznačajnijih centrima za uklanjanje voska ("Mercurio Trasporti" i, sukcesivno, "Fratelli Elia"), tretirajući tisuće vozila dnevno. "Ecomaf", prva ekološka linija na tržištu, ide u proizvodnju. Ovi proizvodi izrađeni su isključivo od prirodnih površinskih aktivnih sredstava, sposobnih jamčiti najvišu razinu biorazgradivosti i minimum utjecaja na okoliš. Ova linija spaja inovaciju, tehnologiju i okoliš do savršenstva. Laboratorij je izgrađen, dodajući rastućem odjelu za istraživanje i razvoj, kontrolu i analizu otpadnih voda kao dio kontinuiranog istraživanja u eko-kompatibilnim proizvodima. MA-FRA je uključen u popis službenih Toyota Italia i Daewoo Motors Italia dobavljača. Europska prodajna mreža se širi, povećavajući se u brojkama i iskustvu.

2000 - MA-FRA je prvi uspješno proizveo i lansirao format prodajnog automata s automatskim dozatorima za "Shopping Car" auto proizvode za njegu i "Deo Shop" mirise. MA-FRA stavlja čak i više fokusa na svoje brand ime. Osim masovnih medija i reklamne kampanje, MA-FRA imidž je također vidljiv na sportskim terenima, trkaćim stazama i na Formula Rally automobilima. Ostalo nas vodi skoro do danas. Novi, impresivni Baranzate prostori malo izvan Milana, ISO 9001 Certifikat od 1999. za kvalitetu dizajna i značajan Ekološki Certifikat ISO 14001 od kraja 2004, jedini nagrađeni za karoseriju u kemijskom proizvodnom sektoru, i novi prostori koja su uračunati u naš dizajn i planove. Brojne linije su stvorene i/ili ojačane: Nautica, Moto, Camper i Ferramenta, brand ime grafički je ponovo stilizirano u 2007. da bude više privlačno i suvremeno zahvaljujući trodimenzionalnom efektu i jakim bojama.

U posljednje vrijeme, MA-FRA je pojačao svoj imidž i na komunikacijskoj razini, kroz niz inicijativa koje su napravile brand najpoznatijim i najcjenjenijim u svom sektoru, i na profesionalnoj razini, jačanjem i provodeći vrijednosti apsolutne kvalitete i brige za okoliš i ljude. Prodajna mreža se i dalje se širi, dobivajući dodatno Europski teritorij i najviše razine profesionalizma.