Marketing


Kada društvo MA-FRA predstavlja sebe i vlastite proizvode, ono to čini na vrlo kreativan način. Društvo MA-FRA se svakodnevno pita tko je naš klijet, što želi i na koji način ga osvojiti.

TKO JE NAŠ KLIJENT, ŠTO ŽELI, NA KOJI NAČIN GA OSVOJITI
Završni MA-FRA klijeti su oduvijek žila kucavica poduzeća, te nam upravo završni klijenti, putem vlastitih zahtjeva, daju savjete o proizvodima i strategijama. Naši klijenti pripadaju različitim kategorijama: privatna lica kojima je namijenjena linija Hobby Line te profesionalna lica iz područja autopraonica. Društvu koje uglavnom proizvodi sredstva za pranje i tehničke proizvode namijenjene svijetu automobila, motocikala, nautike, itd. nije jednostavno dostići želje privatnih lica. Međutim društvo MA-FRA je uspjelo preokrenuti takvo vjerovanje zahvaljujući zaista upečatljivoj marketinškoj strategije te je danas MA-FRA apsolutno najpoznatija robna marka među širom javnosti. Danas spomen imena MA-FRA znači da govorimo o inovaciji, o velikim pothvatima, o prisustvima koja su također i vrlo scenografski upečatljiva na sajmovima otvorenima za javnost.

MA-FRA ONE
Među velikim pothvatima društva MA-FRA o kojima se mnogo govorilo, moramo se podsjetiti na „MA-FRA ONE“, izvan serijski automobil, ideja, „koncept“ koji prelazi sve granice. Stvorili smo nešto što spaja i ujedinjuje, dimenziju sna koja svih nas veže uz AUTOMOBIL - koji se ovdje smatra isključivo željenim predmetom - s njegovom različitom funkcijom. „MA-FRA ONE“ je novo i prekrasno stvorenje, „auto“ koji se razlikuje od ostalih, koji zna izazvati emocije i prepustiti se igri za koju je osmišljen. Auto je tako postao pozornica po kojoj se kreću likovi, glumci i glumice koji čine uzbudljivu i zanimljivu predstavu. Auto predstavlja mjesto gdje se mašta pretvara u stvarnost.


Sexy Car & Bike Wash
Međutim, svakoj su „pozornici“ potrebni i glumci. Upravo zato stupaju na scenu Zvjezdice MA-FRA kako bi oživjele „Kazalište“ koje zna kako probuditi emocije. O našim se Zvjezdicama neprestano priča. Prati, trljati, brisati, ali uvijek uz određenu dozu nestašluka, uz povremeno namigivanje krajnjem korisniku koji se, tijekom predstave rado prepušta ovakvoj „njezi“. Upravo je to Sexy Car & Bike Wash, uzbudljiva i zanimljiva predstava koja se ne predstavlja samo na sajmovima i na skupovima automobila i motocikala, već i na uslužnim postajama, uzduž redovnih cesta, za vrijeme radnog vremena. Marketinški instrument koji je dvostruko učinkovit jer osvaja krajnjeg kupca i istovremeno pruža vlasniku autopraonice snažan instrument koji je sposoban dostići vrlo široke ciljne skupine također i na lokalnoj razini. Radnje „Gerilskog marketinga“ razvijene u nekim važnim gradovima - djevojke „odjevene“ u MA-FRA zaštitne boje koje peru stakla automobila na raznim semaforima - su još jedan primjer izravne i upečatljive akcije koja je navela talijanske novine da pišu o našem imenu i o našem načinu komunikacije. Naš klijet želi kvalitetu, bilo da se radi o običnom vozaču automobila ili o profesionalnom voditelju autopraonice, no ponekad percepcija kvalitete - kod krajnjeg korisnika - prelazi također preko popularnosti robne marke i preko raznih instrumenata komunikacije. Obraćati se javnosti je vrlo teško, a društvu MA-FRA se ponekad sviđa govoriti na simpatičan i pomalo provokativan način, posebice na raznim postajama, te mu svakako ne nedostaje komunikacija koja je iznad svega neformalna.

WELNESS CENTRI ZA AUTOMOBILE
S društvom MA-FRA autopraonica postaje mjesto gdje se automobilima pruža njega dostojna najboljih „Welness centara“. Društvo MA-FRA nastavlja s promjenama te prenosi na svijet automobila koncepte i ideje koji su uglavnom svojstveni svijetu kozmetike za osobnu njegu. Danas je poruka postala još upečatljivija zahvaljujući novim plakatima s potpuno obnovljenom grafikom i sadržajem. Na ovaj se način auto spaja s tijelom djevojke dok mnoge ruke masiraju karoseriju nekog lijepog automobila na isti način na koji bi mogle masirati tijelo. Novi plakati međutim nisu samo preteča emocija već, zahvaljujući vrlo jasnim porukama, točno prikazuju ponudu novih usluga, utrošeno vrijeme i cijenu za svaki izvršeni odabir.