Etika


Zbor zaposlenika je uglavnom motiviran fizičkim i intelektualnim kvalitetama. Živeći u socijalnom okruženju, postaje jasno da ima mnogo drugih elemenata u jednadžbi, elemenata koji se rijetko uzimaju u obzir i mogu odrediti uspjeh ili neuspjeh tvrtke: osjećaji, volja, i unutarnje kvalitete, kao što su pouzdanost, sposobnost za voljeti i biti voljen, poštenje, strpljenje, radost, velikodušnost, odanost, iskrenost, samopožrtvovnost.

Tvrtke koje će uspijevati napredovati u budućnosti su one koje su otkrile kako kvalitete od svake osobe kao predanost i sposobnost za učenjem, koristiti na svim razinama: važnost ljudske prisutnosti stoga će samo odrediti uspjeh tvrtke ako se to smatra prvim mjestom zadovoljstva.

Ukratko, došlo je do promjena u vođenju tvrtke: društveno odgovorna kompanija neće biti samo smatrana više etičkom, ona će također biti u stanju generirati vrijednosti. MA-FRA je bio duboko uključen u stavljanje politike odgovornog zapošljavanja u akciju. Među inicijativama poduzetim je sindikat, formaliziran u kolovozu 2005., s programom Ujedinjenih naroda, Global Compact, - izravna inicijativa Glavnog Tajnika - s ciljem uključivanja svijeta poslovanja u novi oblik suradnje (sa Ujedinjenim Narodima), kroz uniju deset univerzalnih vrijednosti na teme kao što su ljudska prava, radna prava i zaštita okoliša.

U području ljudskih prava: podrška i poštovanje prava na radnom mjestu; biti siguran da se ne sudjeluje, čak i neizravno, u zlouporabi ljudskih prava.

Radni standardi: jamčiti slobodu udruživanja i prava radnika u kolektivnim pregovorima, čime se osigurava da rad nije prisilan ni obavezan, uzdržavajući se od bilo kojeg oblika dječjeg rada i bilo kojeg oblika diskriminacije u politici zapošljavanja i otpuštanja.

Zaštita okoliša: poduzeti preventivan stav protiv bilo kojih ekoloških izazova, promicati inicijativu za povećanjem odgovornosti za okoliš; poticati razvoj i distribuciju ekološki prihvatljive tehnologije.

MA-FRA etički pristup za svijet rada se također nalazi u odnosima zasnovanim tijekom godina sa svojim trgovcima, vezama koje su često dugotrajne i na temelju apsolutne lojalnosti, u mnogim slučajevima je već postignuta "druga generacija". MA-FRA je uspio postići tu zatvorenu mrežu partnera kroz odanost, poštovanje i slobodnu razmjenu ideja, partnersku obuku i razvoj, zaštitu i održavanjem predviđenih zona, politikom jasnoće i iskrenosti i imanju volje da podijeli veliki projekt sa svima njima.

Obuka i ažuriranje, poštujući područje. Za posjet webu Global Compact